Clone2go Video Converter Free-Pro 2.0.1 | Clone2go Ücretsiz-Pro Video Dönüştürücü 2.1

Clone2go Video Converter Free - Clone2go Video Converter Pro


Bildiğim en iyi video dönüştürme programlarından birisidir.Program normalde ücretsiz ama profesyonel sürüme yükseltmenin sizin açınızdan daha iyi olduğunu düşünüyorum. Çünkü ben kullandım ve çok şey kısıtladıklarını gördüm. Bunun üzerine size bir serial ürettim. Serial aşağıdadır.


Serial, dosyanın bulunduğu  konumdadır. Programı açın ve sol üstteki "Help" menüsünden "Enter Licence Code" seçeneğine tıklayın ve serial bilgilerini girin.

Rar Parolası / Rar Password:  mobilandpc
Dosya Boyutu: 15.5 MB
 
Video Converter Free giriş formatları: avi, wmv, asf, dvr-ms, ms-dvr, mov, mp4, 3gp, m4v, qt, rm, rmvb, flv, mkv, avs, mpg, dv, vob, m1v, m2v, dat, amv. 
 
Video Converter
Free çıkış formatları: AVI, DVD video NTSC (*. mpg), DVD video PAL (*. mpg), MPEG-I, MPEG-II, Flash Video (*. flv).

Video Converter Professional giriş formatları: MOV, WMV, FLV, MPEG-4, MPG, RM, RMVB, AVI, VOB, ASF, DV, 3GP, M1V and M2V.

Video Converter Professional çıkış formatları: AVI, XviD, DivX, MP4, HD MPEG-4, MPG, MOV, 3GP, WMV, FLV, SWF.

Desteklediği İşletim Sistemleri: Windows XP, Windows Vista, Windows 7





Etiketler: clone2go video converter 2.0.1- 2.1, direk link, download, full, gezginler, indir, professional, sadecegir, serial, teklink, warez

Yorumlar

  1. Free versiyonunda lisans yeri yok pro versiyonunda var haberin olsun paylaşım için teşekkrüler kolay gelsin.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Lütfen yalnızca yazı ile ilgili yorumlar yazın. Yazının konusu dışında iletmek veya sormak istedikleriniz varsa iletişim formunu kullanın.