Visual C# (SHARP) 2005 Türkçe Eğitim Videoları İzle Seyret İndir

C sharpın bir programlama dili olduğunu daha önceki yazılarımda paylaşmıştım. Bu videolar C# 2005 aittir. Daha yeni ve güncel olan Visual C# 2010 sürümünün de eğitimlerini paylaşmak isterdim ama elimde C# 2010 a ait hiçbir video olmadığından dolayı paylaşamadım. 

Ama şunu söyleyim, aralarında pek bir fark olduğunu da düşünmüyorum. Sonuçta ikisinin de sistemi,düzeni aynı  yani anlayacağınız sürüm yükselince programın özellikleri filan değişmiyor. Aksine yeni özellikler ekleniyor, hatalar gideriliyor, arayüz geliştiriliyor vs. Neyse videolar aşağıda izleyin veya indirin.


Visual C# 2005 Ders 1



Visual C# 2005 Ders 2



Visual C# 2005 Ders 3



Visual C# 2005 Ders 4



Visual C# 2005 - 70 MB

Not: Direk gelen indirmeleri kabul etmeyin. Videoları indirmek için üzerinde sağ tıklayıp karşıdan yükle kombinasyonunu kullanın. İsterseniz videoları oradan da seyredebilirsiniz.
mobil and pc

Yorumlar